فرماندار پردیس در جلسه شورای معاونان و بخشداران بر ضرورت برنامهریزی دقیق اداری برای ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان با بیان اینکه هدف همه دستگاهها خدمت رسانی مطلوب به مردم است گفت: در فرمانداری و بخش های زیر مجموعه نیز باید با هماهنگی همه واحدها و استفاده درست از ظرفیت نیروهای انسانی، کیفیت خدمات اداری ارتقا پیدا کند و این موضوع در همه دستگاه های شهرستان مورد رصد قرار گیرد.
طاهرخانی رضایت مردم را مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد فرمانداری و دیگر ادارات دانست با اشاره به نقش نظارت موثر در ارتقای خدمت رسانی و پیشبرد طرحهای عمرانی افزود: پروژههایی که در حوزه سرانههای خدماتی و زیرساختهای عمومی در دست اجرا است باید با دقت و حساسیت بیشتری رصد شود تا ضمن جلوگیری از اتلاف منابع، روند اجرای آنها شتاب بگیرد و این موضوع نیز یکی از انتظارات مردم از فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان است.
فرماندار پردیس در پایان پیگیری موضوع تقسیمات کشوری برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، برقراری ارتباط سیستم اتوماسیون اداری دهیاریها با بخشداریها، برگزاری منظم جلسات ستاد انتخابات و نظارت مستمر بر وضعیت بازار را از موضوعاتی دانست که باید از سوی معاونین و بخشداران پیگیری و گزارش آن ارائه شود.